NIET TEVREDEN?

DESINTKAN.NL

Hoewel Stichting DeSintKan Driel staat voor professionaliteit en kwaliteit, kan het zijn dat ons bezoek of onze uitvoering niet naar tevredenheid verloopt. Indien dit het geval is, kunt u te allen tijde een klacht bij ons indienen.


HOE DIEN JE EEN KLACHT IN BIJ DESINTKAN?

Om een klacht in te dienen stuur je eenvoudigweg een een mail naar info@desintkan.nl en vermeld daarin het volgende:

  • Datum waarop het betrekking heeft (bijvoorbeeld datum bezoek of andere uitvoering);
  • Je volledige gegevens (naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres) zodat we contact met je kunnen opnemen;
  • Omschrijving van je klacht (vermeld hierbij zoveel mogelijk details).


HOE GAAT DESINTKAN MET JE KLACHT OM?

Zodra wij jouw klacht ontvangen krijg je hier binnen 48 uur een bevestiging van. Daarna zullen wij je binnen uiterlijk 2 weken laten weten wat wij met je klacht hebben gedaan en op welke manier wij de klacht willen oplossen. Indien nodig zullen wij dit in overleg met jou doen.